torsdag 20 mars 2008

Dagens outfit - Urban

                                   Vi har en orangevit randig Lyle & Scott-tshirt nedstoppad i ett par A.P.C. New Standard, på millimetern rätt upprullade med fin selvidche stadkant. Sen har vi ett par gömda färgglada strumpor och mina bruna Blundstones (som jag köpte som tvåa efter att Yngve köpt sina, händer med många plagg. Jag är inte lika modern som jag skriver bra). Det fina skinnbältet är tjejmodell från Monki/HM = SEK 160. Eftersom det är kyligt på jobbet (källarlokal = hippt men kallt) hade jag gårdagens varumärkesberömkofta över även idag. Nu har jag precis kommit hem från releasefest som ersatte barnbvaktande. Upp om sex timmar.               Edit: "barnbvaktande" är vardagsberusningska för barnvaktande.

1 kommentar:

J.E. sa...

lyle&scott, kontroversiellt val, men "I like" som R-FK skulle ha uttryckt det..
nåväl, själv lagar jag lite brässerad kanin och läser senaste numret av gods och gårdar (helt oironiskt), iklädd nedärvd stickad tröja med hästar på, nedärvda manchesterbyxor och en lite streetwearskämmig supreme oxford, hursomhelst, känns mycket bra, för att inte säga modernt, som en perfekt avvägd blandning mellan Christopher O’Regan och Per Moberg. Ärvda illasittande kläder - den nya pastellsockan yes/no, vad säger ni, hur kul som helst?

/D-GP