måndag 10 mars 2008

The Stray Boys are back in town


Jag har länge haft problem med Vasastansmärket The Stray Boys. Anledningen är att de hittills aldrig slutat designa sina kläder i tid, utan någon knasig twist på slutet. Det har varit fina vita skjortor med små kragar och sen en asymmetrisk jättelång ärm på det, stilrena jackor som bevärdigats med en orimlig skinnlapp och snälla tygskor med ett band rakt över, på ena skon. Döm alltså av min förvåning när jag ser dessa trevliga ökendojjor i skyltfönstret. Helt klart tänkbara om man vill ha något annat än Clarks, och säkert rimligt prissatta. Om det nu inte är så att de är lite galet trancemönstrade under.

1 kommentar:

Yngve Klass sa...

jag tar tillbaka lite av vad jag sa i lördags, de är fina och kanske lite roligare än ett par clarks ändå. förutsatt att det finns ett dolt trancemönstrade någonstans.