onsdag 16 juli 2008

Spotta ur dig grejer nu


Jamen vad hände då? Ska inte säga att främlingar kommit fram på någon av de offentliga platserna jag vistas på (i Stakka Bos plommonstop, på staketet vid Humlan, Nivå22 etc) men jag tar ändå för givet att mina läsare är intresserade av om det finns någon vettig förklaring till varför ett mediokert inlägg om obefintlig skäggväxt under flera månader varit det senaste inlägget här på bloggen. Det gör det väl i och för sig inte, mer än att både jag och Yngve är dåliga människor utan karaktär som värdesätter för många andra av livets aspekter. (Har till och med hört rykten att vissa på bloggen sysslar med det här med barn). Vi är långt ifrån de drivna och effektivt producerande mediekarriäristerna vi kanske framställer oss som.

Detta har hänt mig sedan det senaste inlägget:
- Jag har flyttat tre gånger
- Jag har varit i Ungern och i Afrika
- Min kära farmor har avlidit
- Jag har spelat skivor på Spy Bar (Vita baren) och i Borås
- Jag har varit full med Yngve och en popstjärna på J Lindebergs fest
- Jag har nätverkat med diverse fotobloggare
- Jag har börjat cykla
- Jag har bokat in spelning på Gubbrummet äntligen
- Jag har jobbat på som vanligt

Inga kommentarer: