torsdag 12 mars 2009

I love you, man

Välkommen välkommen välkommen! Jag har hört att man ska skriva samma ord flera gånger för maximalt eftertryck, Wolfeness och Gradvallighet. Du behöver inte bevisa något förutom din existens. I lördags natt tog jag i hand med Lars Ulrich i Metallica och strax därefter med Anders Moneybrother, kan jag få en analys på det tack? Byt namn är en rolig och inspirerande bok, men du sätter verkligen fingret på mitt problem där. En stark tro på sin egen förträfflighet samtidigt med en känsla av att stå utanför och inte få vara med är enligt Johan Kling någon typ av bitterhetskatalysator. Alltså, jag kan ju mer än dem men ändå är det inte jag som skriver de där artiklarna. Svårt. Men jag har en plan - att göra andra saker hela livet och bli värsta gubben. Sluta lära mig saker och inte uppdatera min koll, så kommer jag snart vara en 37-årig okunnig gubbe med glatt sinne. Och i bästa fall en hejar på det här med Google. Vad tror du om det? Förresten, ghetto-tech, obetalbart vackert och helt rätt. Hej så länge från signaturen: I "Estland slutar alla namn på S".

Inga kommentarer: