fredag 7 augusti 2009

Streetstyle Malmö

Orimligheterna avlöser varandra här i Malmö dagen innan bröllopet jag ska på. Först går jag som en vanlig man på gatan när en liten flickscoutreporter frågar om hon får ta en bild på mig för Streetstyle Malmö. (Första gången som jag får frågan sedan New York då en liten japan ytterst försynt och ursäktande frågade mig, då hade jag limiterad BAPE-tee, LVC-jeans och en sweatshirt från Project 250 - yes!) Det får hon förstås även om jag ville säga att jag köpt allt på JC. (Jag fuskar sedan med helgens första öl, låtsas inte om den, så att jag kan bjuda på ett efterlängtat slutet-på-semestern-PSSCCHHHT från bröllopet imorgon).

Senare på kvällen ser jag Malmös hippaste man, han har röda solglasögon, bootcutjeans och en plånbokskedja som hänger ner till knäna.

Och nu vet jag inte vad jag ska ta mig till.

Inga kommentarer: