fredag 25 september 2009

Lekfarbror Yngve

Vi leker som en liten lek jag och mina kompisar, och nu tänkte jag berätta hur den leken går till. Alltid, ja faktiskt alltid, när vi dricker öl så brukar vi med jämna mellanrum jämföra vem som druckit mest. Leken går till så att den som druckit mest frågar den andra "är du bög?" och han måste svara "ja, jag är bög". Sedan skrattar vi tillsammans och den som var bög dricker lite extra tonårsfort för att komma ikapp och förbi. Det blir nästan alltid jag som är bög bland mina vänner, men det gör inget, jag tycker leken är lika kul för det. Nu vet ni hur leken går till, och ni förstår också att personen ni hör skrika "jag är bög" på Hirschen eller BG's eller var det nu kan vara är jag, som dricker lite långsammare än min vän.

Och med det sagt (det är ju fredag): PSSSSCCCCCHHHTTT!!!!!

Inga kommentarer: