tisdag 1 september 2009

Manstrender

Mest för att jag gett mig självaste den på att skicka ur mig minst ett inlägg om dagen och lite för att Yngve är dum och inte skriver tillräckligt mycket (han har ett riktigt jobb - ge mig ett också någon) så kommer detta förhandsinlägg. Ryktet (hans eget Twitterkonto) gör gällande att Johan Wirfält pratade manstrender på radio idag. Därför kommer UYÖM-bloggen snart publicera facit vad gäller manstrender kommande månader. Jag ska bara lyssna på radioinslaget och hitta på lite tramsigheter först. Kan säga som så mycket: två tydliga trender är "frisyr" och "byxor".

2 kommentarer:

J.E. sa...

indiansvenne, maons, lantlig kulturfilm, all annan trendspaning i år är överflödig, psccccccccccccchhht

Urban Yngre sa...

Yes yes yes! Välkommen! Nu jävlar siktar vi på kvällens vernissagepscchhtt!