måndag 19 oktober 2009

Förlåtelsemåndag då jag minimerar mig själv och hyllar den som hyllas bör

J.E. är bara för bra. Varför sitter han och gömmer sig bakom en hipp skärm på icke namngiven webbyrå istället för att arrangera en Atmos-revivalfestival i samarbete med NRJ eller Mix Megapol? Graffiti, "fixies" och the devil is in the details? Dragkamp med preppyslipsar? Varför???? Det är viktigt för mig att ha någon att försöka springa efter.

Bevis nedan (Ibland brukar jag drömma att jag vet vem det är på bilden J.E. har, sedan vaknar jag och känner mig dum igen):

Urban Yngre sa...

Alla roliga bloggar dör. Vad ska man inspireras av utöver Ekwall? Dunberg borta, Stil-Philippe... borta...
Allthepeoplejättelångtnamn uppdateras för sällan och är dessutom på utrikiska! Atmos också!

J.E. sa...

Alla ivy/trad forum (läs ask anydys tradforum) med tillhörande bloggande medlemmar i vad-hade-du-på-dig-tråden är ju en outsinlig källa till inspiration.

J.E. sa...

Förutom att vara tjocktröjans år måste ju 2008 koras till "den-50-åriga-mannen-med-färgglada-boderade-fiskar-på-skärpet-som-fotade-sig-själv-och-bloggade-om-det":s år.

J.E. sa...

och även till den högst osunda fascination för sagda mans-år..

2 kommentarer:

Yngve Klass sa...

Jävla J.E som övergett oss. Jag blir ledsen på riktigt.

Anonym sa...

Ni får sjunga för honom så kanske han kommer tillbaka. "God only knows what I'd be without you..." till exempel, den låten skulle nog funka, att döma av bilden.