torsdag 8 oktober 2009

Klädfråga

Idag har jag en blekt röd tröja på mig (från Our Legacy). Under har jag en vit t-shirt (från Our Legacy). Jag tycker alltid det är lite lurigt att ha t-shirt under tröja. Svårt att få till liksom. Inte så mycket att det känns svennigt som att det känns lite konstigt. Kan man se lite t-shirt under eller? Är det okej? Fram? Bak? Eller måste t-shirten vara helt dold? Varför har jag den då? Eller måste den skymta lite symmetriskt runt om? Jag känner hur alla runt omkring stirrar på mig och tänker: "gud vad konstig han killen ser ut när han har t-shirt under tröjan på det där viset".
Dilemma!
Nä, nu ska jag gå ner till Hope och lämna in ett par skor. Jag gillar verkligen Fredrik som jobbar på Hope. Leve Hope-Fredrik! (Det sista var helt utanför alla typer av sammanhang).

Inga kommentarer: